niedziela, 4 listopada 2012

Craftujemy dla Hospicjum Cordis!


Dawno już - bo na początku września Makolina zaprosiła do niezwykłej akcji blogerki czyniące rękodzieło wszelakie. Ta akcja to Craftujemy dla Hospicjum Cordis! Makolina jest autorką pomysłu oraz organizatorką. Robi to z dużym zaangażowaniem i co ważniejsze przynosi to efekty :) Więc jak nie wziąć udziału w takim przedsięwzięciu - skoro celem jest pomoc chorym dzieciakom i wsparcie ludzi, którzy się nimi opiekują. Tym bardziej motywuje fakt, że sama organizatorka akcji - Makolina robi to z takim oddaniem. Ten entuzjazm jest zaraźliwy :)
 Swój udział zgłosiłam już dawno, ale że nie miałam nic gotowego... tworzenie chwilę mi zajęło. Oto moja mała cegiełka do akcji "Craftujemy dla Hospicjum Cordis"... taaa-daaam !


O misiu pisałam tutaj,  że to miś podróżnik. Misiek wyjeżdża w podróż na początku zbliżającego się tygodnia właśnie do Hospicjum Cordis. Bon voyage miśku!

Ps. nie da się ukryć, że miś jest troche świąteczny. Może choć troszkę umili święta jakiemuś maluchowi, do którego trafi.

Pss. Miś powstał z kawałka sztucznego futerka, w środku ma mięciutki wkład z poduszki, a jego ubranko powstało ze ścinków pozostałych po uszyciu sukienki, ścinków filcu i resztek zielonej włóczki. Ma niespełna 30 cm wzrostu.

1 komentarz:

  1. Miś jest cudny! Dziękuję Ci z całego serca! Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń

...a tu poproszę o komentarze, uwagi i zażalenia
(ps. do dowołania - blokuję anonimowe komentarze, bo jakaś maszyna spamująca zasypuje mi skrzynkę durnowatymi wpisami)

LinkWithin