sobota, 6 września 2014

Torebka na babie lato

Po wakacjach słychać jedynie westchnienia wydawane tęsknie znad niejednej szkolnej ławki i może jeszcze garść miłych wspomnień w kieszeni. Pogoda jesienna nie rozpieszczała ostatnio - zatem potrzebny był jakiś pocieszacz, a że słodycze chwilowo są na czarnej liście... nowa torebka to jest to :) ale wiadomo - budżet trzeszczy na jesieni, więc maszyna poszła w ruch...

 

...i kilka kawałków tapicerki samochodowej w trzech kolorach (nabytej na jakiejś wyprzedaży z nastawieniem, a nóż się przyda), 2,5 m buraczkowej taśmy rypsowej oraz kawałek płócienka w babskie kwiatki przybrało kształt torebki - torebki na babie lato.
Tapicerka samochodowa jest sztywna, więc idealnie nadaje się na torebki. Nie ma potrzeby wyklejania usztywniaczem, samo się trzyma - jak trzeba. Wykrój to propozycja papavero.pl. Małe modyfikacje wprowadzone przeze mnie to: węższe dno, pomniejszyłam też trochę szerokość torebki (żeby mi torebka wchodziła do koszyka rowerowego) i dodałam smyczkę na wiecznie gubiące się w torebce klucze. 


ha! - i o meteczce tym razem nie zapomniałam :) 


Papavero torbę proponuje jako torbę na zakupy, ale moim zdaniem wykrój świetnie nadaje się także na torebkę, do której wiele się zmieści :)  A w następnej torebce - już jesiennej - będzie magnesik, bo w tej troszkę mi brakuje zapięcia. Dziś kupiłam piękną wełnę, na której nafilcowane są geometryczne kwiaty - noszzzzzz jaka piękna jest :) Będzie cudna torebka :) 

3 komentarze:

  1. Pomysł z tapicerką jest świetny! Jeszcze się trochę naoglądam torebek isię kiedyś wezmę. :) Fajna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goria, przy Twoich zdolnościach machniesz szybciutko

      Usuń
  2. Ta jest fajna, czekam na tą z wełny :-)

    OdpowiedzUsuń

...a tu poproszę o komentarze, uwagi i zażalenia
(ps. do dowołania - blokuję anonimowe komentarze, bo jakaś maszyna spamująca zasypuje mi skrzynkę durnowatymi wpisami)

LinkWithin